دیگو سیمئونه: برابر بهترین تیم جهان هوشمندانه بازی کردیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیگو سیمئونه: برابر بهترین تیم جهان هوشمندانه بازی کردیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیگو سیمئونه: برابر بهترین تیم جهان هوشمندانه بازی کردیم

سرمربی موفق باشگاه اتلتیکو مادرید از روند شکست ناپذیری شاگردانش برابر تیم فوتبال رئال مادرید ابراز رضایت کرد.

طرفداری - به گزارش فوتبال - اسپانیا دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی و موفق باشگاه اتلتیکو مادرید پس از تساوی امشب و 2-2 شاگردانش برابر رئال مادرید و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری در صحبت هایی از عملکرد و سخت کوشی بازیکنانش در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

"نکته مشهود بازی امشب عملکرد تیمی و جمعی ما بود نه نمایش فردی بازیکنان. ما می خواستیم که فوتبال هوشمندانه ای برابر رئال ارائه دهیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم که چنین اتفاقی نیز افتاد. در نیمه اول بازی ما متحمل رنج و زحمت بسیاری شدیم، اما در نیمه دوم مشکل چندانی نداشته و فوتبال قابل قبولی بازی کردیم.

"ما برابر بهترین تیم جهان و قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان در استادیومی مملو از تماشاگر و در مقابل فشار بالای آن ها و در شرایطی که حریف تمام توانش را در نیمه اول بازی گذاشته به خوبی دفاع کردیم. جو استادیوم واقعا فوق العاده بود و آن ها پس از رونمایی از توپ طلا به انرژی و انگیزه بسیار بیشتری نیز دست یافتند، اما خوشبختانه گل زودهنگام فرناندو توانست برنامه هایشان را تا حد زیادی بر هم بریزد.

"درخشش فرناندو تورس؟ او زمانی که اینجا را ترک کرد که بازیکنی بسیار جوان بود اما با این وجود  مسئولیت پذیری بالایی داشت و حالا که بدین جا بازگشته شاهد بازیکنی باتجربه و بالغ هستیم که به خوبی در ترکیب تیم ما جواب داده است. من از بازگشت او بدین جا بسیار راضی ام و می دانم که هواداران مان نیز چنین احساسی دارند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.